Bedrijfsfitness, de grote voordelen

bedrijfsfitnesscentrum

Een generatie geleden waren bedrijfsfitnesscentra nieuw. Tegenwoordig zijn fitnesscentra een noodzakelijke voorziening geworden voor bedrijven die strijden om talent, de gezondheid en productiviteit van werknemers willen verbeteren en een cultuur willen opbouwen die een gezonde levensstijl ondersteunt. Volgens een gezondheids- en welzijnsenquête had 63% van de ondervraagde bedrijven eind 2019 een fitnesscentrum en nog eens 6% overweegt om er in 2020 en 2021 een toe te voegen. En het zijn niet alleen de jongere werknemers die op zoek zijn naar dit voordeel. Uit hetzelfde onderzoek bleek dat het verstrekken van welzijnsinitiatieven aantrekkelijk is voor alle leeftijden, waarbij 60% van generatie X (38-53 jaar) en 34% van de millennials (22-37 jaar) het meest betrokken is bij hun activiteiten. Dit bewijst dat het juiste programma waardevol is voor bijna elke werknemer.

Hier volgt een overzicht van de belangrijkste voordelen van een bedrijfsfitnesscentrum:

On-site fitness centra bieden gemak.
Een training voor of na het werk of tijdens de lunch inpassen kan een uitdaging zijn, zelfs als het fitnesscentrum maar een paar straten van het kantoor verwijderd is. Dat is vaak de grootste aantrekkingskracht van een bedrijfsfitnesscentrum, omdat werknemers op de campus gemakkelijker kunnen trainen en ten minste één obstakel uit het proces verwijderen. Gemak is ongetwijfeld een van de grootste voordelen, het is zo veel gemakkelijker om het in een dag te passen. Naast de nabijheid van het werkstation, laat het hebben van een on-site bedrijfsfitnesscentrum uw werknemers ook zien dat u hun inspanningen ondersteunt om gezondheid en fitheid in hun toch al drukke schema’s op te bouwen. Door ter plaatse te zijn, verbetert de algehele werknemerservaring. De strategie draait helemaal om holistisch welzijn en wanneer men werknemers een handige plek kan bieden om te sporten, mediteren of gewoon een pauze te nemen en op te laden, helpt het hen om wellness in hun dagelijkse routine op te nemen.

Bedrijfsfitnesscentra zorgen voor kameraadschap

In een moderne wereld waar veel werknemers telewerken of hun dagen op kantoor doorbrengen, vastgebonden aan schermen en telefonische vergaderingen, is het belangrijk om een ​​cultuur op te bouwen die persoonlijke interactie aanmoedigt. Een bedrijfsfitnesscentrum biedt medewerkers het hele jaar door de mogelijkheid om te communiceren in een rustige omgeving die een aanvulling kan zijn op de werkplek. En het helpt werknemers ook om collega’s van verschillende afdelingen te ontmoeten tijdens trainingen of sport- en recreatieve ervaringen die worden gerund door het fitnesscentrum, wat anders misschien niet zou voorkomen in grotere bedrijven.

Bedrijfswellness-aanbiedingen trekken talent aan

Met zoveel nadruk op de balans tussen werk en privé en een vervaging van werk en vrije tijd als gevolg van digitale technologie, is een bedrijfswelzijnscentrum een ​​extraatje dat veel werknemers waarderen. Als al het andere gelijk is, zou een topkandidaat het ene bedrijf boven het andere kunnen kiezen op basis van de beschikbaarheid van een on-site bedrijfsfitnesscentrum. Er is veel onderzoek gedaan naar de beste voorzieningen waar werknemers naar op zoek zijn. Toegang tot gezondheid en fitness is een grote overweging. Maar alleen toegang verlenen is niet genoeg. Het is belangrijk om goed na te denken over hoe het bedrijfsfitnesscentrum past binnen het algehele wellnessprogramma, welke diensten en voorzieningen beschikbaar zijn en hoe u betrokkenheid en gebruik van de faciliteit aanmoedigt. Als het goed wordt gedaan, cultiveert deze combinatie een cultuur die mensen helpt zich meer gewaardeerd te voelen.

Bedrijfsfitness verhoogt de productiviteit.

Exploitanten van bedrijfsfitnesscentra zeggen dat het een uitdaging kan zijn om harde gegevens te vinden over hoe een faciliteit de algehele gezondheid en productiviteit van werknemers verbetert en tegelijkertijd het ziekteverzuim, presenteïsme en medische claims vermindert. Maar het anekdotische bewijs is duidelijk, van werknemers die zijn afgevallen en chronische aandoeningen hebben overwonnen tot degenen wier carrière een hoge vlucht heeft genomen omdat ze zich inzetten voor welzijn.

Medewerkers voelen zich prettiger op de werkplek

Men merkt op dat zonder het fitnesscentrum van een bedrijf, collega’s zich waarschijnlijk zouden wenden tot een van de prominente fitnessfaciliteiten in de buurt van hun kantoor. Behalve dat ze duurder en minder handig zijn, hebben de sportscholen van een keten de neiging om een ​​hoge omzet te hebben en een minder persoonlijke ervaring te bieden dan een bedrijfsfitnesscentrum. Hoewel de concurrentie met trendy boetiekfitnesscentra en grote ketens voor leden misschien ontmoedigend lijkt, hebben bedrijfsfitnesscentra één groot voordeel: ze zijn ingebouwd in een omgeving waarin werknemers zich al op hun gemak voelen. En dat betekent dat uw medewerkers de mogelijkheid hebben om een ​​op maat gemaakte bedrijfsfitnesscentrumervaring en relaties op te bouwen die mensen op persoonlijk niveau beïnvloeden.

Facings voor tanden

De kwaliteit van mijn gebit is sinds mijn veertigste hard achteruit gegaan. Naast dat mijn tanden een gelige waas hadden, waren ze ook erg poreus en voelde ze niet meer glad aan. Ik maakte een afspraak bij Richard Kleinsman om te zien wat mijn mogelijkheden waren.

Goede service
Ik kon vrij snel terecht voor een soort kennismakingsafspraak en intakegesprek. Ik kreeg een consult en kreeg informatie over de verschillende behandelmogelijkheden. Zij raden mij facings aan voor een optimaal resultaat. Ik had nog nooit van deze optie gehoord. Ik werd goed geïnformeerd over wat facings precies zijn, hoe de procedure eruit ziet en wat de kosten zijn. Ik was overtuigd dat dit de beste optie was voor mijn tanden en besloot een afspraak te maken. Al vrij snel kon ik langskomen voor mijn afspraak om de facings te laten plaatsen.

Mijn gebit ziet er nu compleet anders uit. De facings op mijn tanden geven mijn tanden een prachtige uitstraling. Ik geniet van mijn prachtige gebit van kleinsman.de. De procedure was erg eenvoudig, snel en helemaal pijnloos. Ik kan iedereen de service en expertise van kleinsman.de sterk aanbevelen. Mijn tanden zien er weer uit als nieuw.